Pátek, 20 září, 2024
Google search engine
DomůZpravodajstvíSvětu se zalíbila Jižní Korea. Tamní výrobce kimči plánuje prudký růst

Světu se zalíbila Jižní Korea. Tamní výrobce kimči plánuje prudký růst

Jihokorejská společnost CJ CheilJedang, známá díky značkám Beksul, Bibigo či Gourmet, se proslavila především svým kimči, ale i hotovými pokrmy inspirovanými korejskými pouličními jídly. V současnosti firma rozšiřuje své výrobní kapacity do USA, jihovýchodní Asie a Evropy, aby zvládla rostoucí poptávku po korejských potravinách, podle svých plánů chce v příští dekádě zdvojnásobit prodeje, uvádí agentura Bloomberg.

Podle výkonného ředitele divize CJ Foods Minsoka Paka se Evropa stává klíčovým regionem pro expanzi, kde společnost zaznamenává více než 50% meziroční růst. Není přitom jediná. Daří se i konkurenčním firmám, jako je Lotte Chilsung Beverage a NONGSHIM.

CJ CheilJedang vidí v globální expanzi značný potenciál, zejména díky rostoucímu zájmu o korejskou kulturu a produkty. „S tím, jak se K-pop a K-drama staly celosvětovým fenoménem, poptávka po korejských potravinách a kosmetice prudce vzrostla,“ uvedl Pak.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Populární články

BLOG

Světu se zalíbila Jižní Korea. Tamní výrobce kimči plánuje prudký růst

Jihokorejská společnost CJ CheilJedang, známá díky značkám Beksul, Bibigo či Gourmet, se proslavila především svým kimči, ale i hotovými pokrmy inspirovanými korejskými pouličními jídly. V současnosti firma rozšiřuje své výrobní kapacity do USA, jihovýchodní Asie a Evropy, aby zvládla rostoucí poptávku po korejských potravinách, podle svých plánů chce v příští dekádě zdvojnásobit prodeje, uvádí agentura Bloomberg.

Podle výkonného ředitele divize CJ Foods Minsoka Paka se Evropa stává klíčovým regionem pro expanzi, kde společnost zaznamenává více než 50% meziroční růst. Není přitom jediná. Daří se i konkurenčním firmám, jako je Lotte Chilsung Beverage a NONGSHIM.

CJ CheilJedang vidí v globální expanzi značný potenciál, zejména díky rostoucímu zájmu o korejskou kulturu a produkty. „S tím, jak se K-pop a K-drama staly celosvětovým fenoménem, poptávka po korejských potravinách a kosmetice prudce vzrostla,“ uvedl Pak.

RELATED ARTICLES