Necelý týden před startem nové sezóny nejvyšší fotbalové soutěže představila FC Viktoria Plzeň své nové dresy. Po letech, kdy byly dresy charakteristické různými variacemi pruhů, přichází letos s odvážnou změnou.
1 000 Kč zdarma s promo kódem: BIGPROMOCZdalších 3000Kč za vklad + free spinyVYUŽÍT PROMO KÓD18+ Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost.
FC Viktoria Plzeň představila nové dresy pro sezonu 2024/25
Viktoriáni se vydali odvážnou cestou
Síla, rychlost, energie – to je motto Západočechů pro nový soutěžní ročník
Energie, pohyb, síla a rychlost. „Chceme být silní, chceme být rychlí, neustále v pohybu. Plní energie. Přesně s tím jdeme do nové sezony 2024/2025,“ ozývá se z plzeňského tábora. Tato prohlášení naznačují nejen ambice týmu na hřišti, ale také symboliku nových dresů, které mají tuto filozofii odrážet.
Barevné provedení, tedy tradiční modrá a červená, zůstává samozřejmě zachováno. Nové dresy však přinášejí několik zajímavých prvků, které je činí velmi originálními.
Viktoria Plzeň se tak připravuje na novou sezónu nejen s jasnou vizí a odhodláním, ale i v novém stylovém kabátu. Klub pochopitelně doufá, že tyto změny přinesou nejen estetický úspěch, ale i pozitivní výsledky na hřišti.
Co se přípravy týče, v generálce na novou sezónu Západočeši remizovali s Kodaní 3:3, předtím prohráli s Karabachem 1:2. Dřívější duely ale zvládli za pomyslné tři body. Viktoria porazila Karlsruher 2:0, rakouský Lafnitz 6:0, Banskou Bystricu 2:1 a Petřín Plzeň 7:0.
Jak na nové dresy reagují samotní hráči?
„Moc pěkný, odvážný design a přesně tak to mám rád. Věřím, že se bude líbit i našim fanouškům a budou v něm rádi chodit na naše zápasy,“ říká kapitán týmu Lukáš Hejda. „Z dresu jsem nadšený. Je pro mě ctí, že ho mohu oblékat! A věřím, že bude vítězný,“ dodává Tom Slončík, jedna z letních posil Viktorie Plzeň.
„Na podobě nových dresů jsme úzce spolupracovali s naším dodavatelem Macronem. Opět jsme se zaměřili jak na celkový koncept, tak i na jednotlivé propracované detaily a vydali se i odvážnějším moderním směrem, který odráží naše cíle a vize pro novou sezónu. Musím říct, že jsme s výsledkem velmi spokojeni,“ říká za Viktorii obchodně marketingový ředitel Jaromír Hamouz.
„Odvážný design určitě zaujme. Viktorka si přála promítnout své sezónní plány právě tímto způsobem a jsem pyšný, že výsledkem je tento nádherný dres pro sezonu 2024/2025,“ dodává Oliver Weber, sport marketing manažer společnosti Macron.
Zdroj: FC Viktoria Plzeň