Úterý, 8 října, 2024
Google search engine
DomůMagazínZdravíTo je rána. Oblíbený obchodní řetězec s potravinami nečekaně končí. Češi ho...

To je rána. Oblíbený obchodní řetězec s potravinami nečekaně končí. Češi ho přitom milují

728x90

Zákazníci oblíbeného obchodního řetězce se musí smířit s velmi nepříjemnou novinkou. Zjistili totiž, že obchody, do kterých pravidelně chodí, jednoduše končí. Přinejmenším pod označením, s jakým dosud fungovaly.

Nečekaný krok

Vše se odehrává kousek od nás na Slovensku, ovšem může to mít podobné dopady i v České republice. Právě u našich sousedů totiž zničehonic končí dlouholetý řetězec Žabka, který má v těchto zemích vybudovanou velkou tradici a zákazníci ho mají ve velké oblibě.

Například v Česku Žabka před nedávnem rozjela velkou kampaň, kdy snížila cenu stovek položek ze svého sortimentu, aby zákazníkům ulevila. Cenově se tak stala konkurenceschopnou a lidé oceňují, že ji obvykle mají jen pár kroků od baráku a nemusí se vypravovat do velkých supermarketů či hypermarketů.

Žabka funguje systémem franšízových obchodů, což se zdálo být jako dobré řešení. Ukazuje se však, že už se možná vyčerpalo. Málo se to ví, ale tento obchodní řetězec už nějakou dobu vlastní Tesco. A to se podle všeho rozhodlo své značky sjednodit.

Jak to dopadne?

Zatím tedy končí Žabka na Slovensku, kde její prodejny přejdou právě pod Tesco, které už je ale bude provozovat napřímo. Zřejmě ponesou označení Tesco Expres. Pravdou je, že tímto konceptem společnost konkurovala sama sobě, jelikož Žabka nabízí velmi podobné služby.

Výhodou těchto menších prodejen je především skutečnost, že jsou rozmístěné v místech, kde zákazníci skutečně bydlí a mají to tam doslova pár minut. Kromě toho jsou také otevřeny často déle než běžné prodejny, a suplují tak roli večerek. Byť Tesco v poslední době otevírací dobu svých “expresů” omezilo.

Čtěte také: Tesco ohromilo Čechy. Ceny letí náhle dolů. Ušetříte 30 % na každém nákupu, ceny jako před lety

Z hlediska Tesca to celé dává docela dobrý smysl. Nemusí platit dvoje marketingové náklady a navíc může zákazníky lákat na svůj klubový program, do kterého hodně investuje a s nímž se dají ušetřit nemalé peníze. Je tedy docela možné, že to se Žabkou dopadne v České republice již brzy úplně stejně.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Populární články

BLOG

To je rána. Oblíbený obchodní řetězec s potravinami nečekaně končí. Češi ho přitom milují

728x90

Zákazníci oblíbeného obchodního řetězce se musí smířit s velmi nepříjemnou novinkou. Zjistili totiž, že obchody, do kterých pravidelně chodí, jednoduše končí. Přinejmenším pod označením, s jakým dosud fungovaly.

Nečekaný krok

Vše se odehrává kousek od nás na Slovensku, ovšem může to mít podobné dopady i v České republice. Právě u našich sousedů totiž zničehonic končí dlouholetý řetězec Žabka, který má v těchto zemích vybudovanou velkou tradici a zákazníci ho mají ve velké oblibě.

Například v Česku Žabka před nedávnem rozjela velkou kampaň, kdy snížila cenu stovek položek ze svého sortimentu, aby zákazníkům ulevila. Cenově se tak stala konkurenceschopnou a lidé oceňují, že ji obvykle mají jen pár kroků od baráku a nemusí se vypravovat do velkých supermarketů či hypermarketů.

Žabka funguje systémem franšízových obchodů, což se zdálo být jako dobré řešení. Ukazuje se však, že už se možná vyčerpalo. Málo se to ví, ale tento obchodní řetězec už nějakou dobu vlastní Tesco. A to se podle všeho rozhodlo své značky sjednodit.

Jak to dopadne?

Zatím tedy končí Žabka na Slovensku, kde její prodejny přejdou právě pod Tesco, které už je ale bude provozovat napřímo. Zřejmě ponesou označení Tesco Expres. Pravdou je, že tímto konceptem společnost konkurovala sama sobě, jelikož Žabka nabízí velmi podobné služby.

Výhodou těchto menších prodejen je především skutečnost, že jsou rozmístěné v místech, kde zákazníci skutečně bydlí a mají to tam doslova pár minut. Kromě toho jsou také otevřeny často déle než běžné prodejny, a suplují tak roli večerek. Byť Tesco v poslední době otevírací dobu svých “expresů” omezilo.

Čtěte také: Tesco ohromilo Čechy. Ceny letí náhle dolů. Ušetříte 30 % na každém nákupu, ceny jako před lety

Z hlediska Tesca to celé dává docela dobrý smysl. Nemusí platit dvoje marketingové náklady a navíc může zákazníky lákat na svůj klubový program, do kterého hodně investuje a s nímž se dají ušetřit nemalé peníze. Je tedy docela možné, že to se Žabkou dopadne v České republice již brzy úplně stejně.

RELATED ARTICLES