Sobota, 21 září, 2024
Google search engine
DomůMagazínZdravíProdavačka už to nevydržela. Prozradila, jak obchodní řetězce okrádají Čechy. Všechno vyšlo...

Prodavačka už to nevydržela. Prozradila, jak obchodní řetězce okrádají Čechy. Všechno vyšlo na povrch

728x90

Zatímco ještě před pár lety se tuzemské obchodní řetězce těšily mezi zákazníky velké oblibě, kterou získávaly především na základě nejrůznějších slevových akcí, dnes už je všechno jinak a lidé pochopili, že tyto zahraniční společnosti to s nimi rozhodně nemyslí nijak dobře.

Nehezké praktiky

V první řadě se ukázalo, jak moc velkým podfukem jsou ve skutečnosti právě akční nabídky. Řetězce schválně a uměle navyšují ceny, aby z nich potom mohly dávat velké slevy. Jenže lidé už si všimli toho, že i po slevě často nakupují dráže než v Německu či Polsku ten samý produkt.

Další věc je potom kvalita potravin, která je v České republice prachbídná a vůbec se nelepší. Jak se ale ukazuje, obchodní řetězce a výrobci potravin se snaží zákazníky šidit i dalšími způsoby, o kterých se dosud příliš nemluvilo.

Teď je nicméně odhalila prodavačka v jednom z řetězců. Vše popsala zákaznice Eva Ikomidu ve svém článku pro Seznam Medium.

Jednoho dne se vydala na nákup a vzhledem k frontě u standardní pokladny se rozhodla využít samoobslužnou. Příliš jí nepotěšilo, že pokladna každou chvíli pípá a hlásí chybu, ovšem mohla se takto dozvědět skutečně zajímavou informaci.

Je to pořád to samé

Když totiž do pokladny vložila pečivo a pak ho dala na váhu, ozvalo se pípání. Prodavačka jí promptně vysvětlila, že to není její chyba. Pokladna to prý nebere z toho důvodu, že zboží váží méně, než by mělo.

Jak se ukazuje, nejde o žádnou výjimku. Pokladna se kvůli tomu ozývala prakticky při jakémkoliv pečivu, a to třeba i v případě plněných šátečků, kde zjevně chyběla pořádná dávka náplně. “Má stará známá za mnou znovu přichází a s úsměvem na rtech mi vysvětluje, že pečivo má opět podváhu, že se to děje skoro pořád a oni s tím nic nezmůžou,” uvedla zákaznice s odkazem na prodavačku.

Čtěte také: Obchodní řetězec nadchnul Čechy. Ceny snížil o 30 %, lidé šetří za potraviny jako v Polsku

Toto by se opravdu nemělo přejít mávnutím ruky. Zdá se totiž, že obchodníci a výrobci využívají každé možnosti, jak se obohatit na úkor svých zákazníků. A ačkoliv se to může jevit jako drobnost, v páchaném objemu jde o velké peníze.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Populární články

BLOG

Prodavačka už to nevydržela. Prozradila, jak obchodní řetězce okrádají Čechy. Všechno vyšlo na povrch

728x90

Zatímco ještě před pár lety se tuzemské obchodní řetězce těšily mezi zákazníky velké oblibě, kterou získávaly především na základě nejrůznějších slevových akcí, dnes už je všechno jinak a lidé pochopili, že tyto zahraniční společnosti to s nimi rozhodně nemyslí nijak dobře.

Nehezké praktiky

V první řadě se ukázalo, jak moc velkým podfukem jsou ve skutečnosti právě akční nabídky. Řetězce schválně a uměle navyšují ceny, aby z nich potom mohly dávat velké slevy. Jenže lidé už si všimli toho, že i po slevě často nakupují dráže než v Německu či Polsku ten samý produkt.

Další věc je potom kvalita potravin, která je v České republice prachbídná a vůbec se nelepší. Jak se ale ukazuje, obchodní řetězce a výrobci potravin se snaží zákazníky šidit i dalšími způsoby, o kterých se dosud příliš nemluvilo.

Teď je nicméně odhalila prodavačka v jednom z řetězců. Vše popsala zákaznice Eva Ikomidu ve svém článku pro Seznam Medium.

Jednoho dne se vydala na nákup a vzhledem k frontě u standardní pokladny se rozhodla využít samoobslužnou. Příliš jí nepotěšilo, že pokladna každou chvíli pípá a hlásí chybu, ovšem mohla se takto dozvědět skutečně zajímavou informaci.

Je to pořád to samé

Když totiž do pokladny vložila pečivo a pak ho dala na váhu, ozvalo se pípání. Prodavačka jí promptně vysvětlila, že to není její chyba. Pokladna to prý nebere z toho důvodu, že zboží váží méně, než by mělo.

Jak se ukazuje, nejde o žádnou výjimku. Pokladna se kvůli tomu ozývala prakticky při jakémkoliv pečivu, a to třeba i v případě plněných šátečků, kde zjevně chyběla pořádná dávka náplně. “Má stará známá za mnou znovu přichází a s úsměvem na rtech mi vysvětluje, že pečivo má opět podváhu, že se to děje skoro pořád a oni s tím nic nezmůžou,” uvedla zákaznice s odkazem na prodavačku.

Čtěte také: Obchodní řetězec nadchnul Čechy. Ceny snížil o 30 %, lidé šetří za potraviny jako v Polsku

Toto by se opravdu nemělo přejít mávnutím ruky. Zdá se totiž, že obchodníci a výrobci využívají každé možnosti, jak se obohatit na úkor svých zákazníků. A ačkoliv se to může jevit jako drobnost, v páchaném objemu jde o velké peníze.

RELATED ARTICLES