Diskrétnost a zase diskrétnost
DiskrĂ©tnost je základnĂm kamenem ĂşspěšnĂ©ho prodeje luxusnĂ nemovitosti. PotenciálnĂ kupujĂcĂ ocenĂ, kdyĹľ jejich budoucĂ domov nenĂ do detailu vystaven na veĹ™ejnosti. TotĂ©Ĺľ platĂ pro prodávajĂcĂho. „VyhnÄ›te se publikovánĂ fotografiĂ, kterĂ© by mohly odhalit cennĂ© umÄ›leckĂ© pĹ™edmÄ›ty nebo jinĂ© osobnĂ vÄ›ci,“ radĂ Dominik Ĺ˝enatĂ˝, Ĺ™editel DOMA realitnĂch makléřů, kterĂ˝ se na prodej tÄ›chto nemovitostĂ specializuje.
DiskrĂ©tnĂ pĹ™Ăstup sice znamená informovat všechny potenciálnĂ zájemce o prodeji, ale zároveĹ je tĹ™eba chránit soukromĂ souÄŤasnĂ˝ch i budoucĂch majitelĹŻ.
BezpeÄŤnost aĹľ na prvnĂm mĂstÄ›
Prodej luxusnĂ nemovitosti se obvykle tĂ˝ká vysokĂ˝ch částek, a proto je nezbytnĂ© dbát na bezpeÄŤnost celĂ©ho procesu. VyuĹľijte renomovanou advokátnĂ kancelář k vytvoĹ™enĂ smluvnĂ dokumentace a ověřte si výši jejĂho pojištÄ›nĂ, aby pokrylo pĹ™ĂpadnĂ© škody. BezpeÄŤnost transakce je takĂ© posĂlena Ăşschovou kupnĂ ceny, ideálnÄ› bankovnĂ, která je povaĹľována za nejbezpeÄŤnÄ›jšà variantu.
Prezentace na maximum
Prodej luxusnĂ nemovitosti je do znaÄŤnĂ© mĂry o marketingu. KvalitnĂ homestaging, profesionálnĂ fotografie a vkusnĂ© video prohlĂdky jsou nezbytnostĂ. CĂlem je nejen ukázat, co prodáváte, ale pĹ™edevšĂm vyvolat u potenciálnĂch kupujĂcĂch emoce a touhu vidÄ›t nemovitost naĹľivo.
Nemovitost by mÄ›la bĂ˝t vĹľdy perfektnÄ› uklizená a pĹ™ipravená na prohlĂdky. A mÄ›la by bĂ˝t ideálnÄ› prázdná, protoĹľe prázdnĂ˝ prostor bez pĹ™edmÄ›tĹŻ osobnĂho charakteru pĹ™ispĂvá k lepšĂmu prodeji.
Důležité kontakty
Jak oslovit budoucĂho majitele? Zde nesmÄ›jĂ chybÄ›t ty správnĂ© kontakty. Je potĹ™eba myslet na to, Ĺľe okruh potenciálnĂch kupujĂcĂch je u tÄ›chto nemovitostĂ omezenĂ˝ a jejich chovánĂ se lišà od běžnĂ©ho nákupnĂho procesu. „KlĂÄŤovou roli zde hrajĂ exkluzivita, doporuÄŤenĂ a pocit vĂ˝jimeÄŤnosti,“ upozorĹuje Dominik Ĺ˝enatĂ˝.
PĹ™i vĂ˝bÄ›ru maklĂ©Ĺ™e se proto ujistÄ›te, Ĺľe má pĹ™Ăstup k tÄ›m nejlepšĂm kontaktĹŻm a je schopen efektivnÄ› oslovit cĂlovou skupinu.
Uměnà vyjednávat, cokoliv
VyjednávánĂ je nedĂlnou součástĂ prodeje kaĹľdĂ© nemovitosti, u luxusnĂch nemovitostĂ to platĂ dvojnásob. Jde o velkĂ© částky a mnoho detailĹŻ. Proto je dĹŻleĹľitĂ© mĂt školenĂ©ho maklĂ©Ĺ™e, kterĂ˝ umĂ vyjednávat a má zkušenosti s podobnĂ˝mi obchody.
ĂšroveĹ, na kterou jsou zvyklĂ
V neposlednĂ Ĺ™adÄ› vyĹľaduje prodej luxusnĂ nemovitosti profesionalitu a ĂşroveĹ. „KupujĂcĂ oÄŤekávajĂ, Ĺľe maklĂ©Ĺ™ bude dobĹ™e obleÄŤenĂ˝, bude se umÄ›t slušnÄ› chovat a kultivovanÄ› komunikovat,“ Ĺ™Ăká Dominik Ĺ˝enatĂ˝.
KdyĹľ si vybĂráte maklĂ©Ĺ™e, ujistÄ›te se proto, Ĺľe tyto kvality splĹuje. Pro ĂşspěšnĂ˝ prodej luxusnĂch nemovitostĂ jsou totiĹľ zcela nezbytnĂ©.