Pátek, 20 září, 2024
Google search engine
DomůMagazínCestováníDalší zákeřnost obchodů: Zákazníky vyhání | Cestování

Další zákeřnost obchodů: Zákazníky vyhání | Cestování

728x90

Další zákeřnost obchodů: Zákazníkům dávají na nákup vymezený čas, poté je pokutují. V době, kdy se počítá každá minuta, přidávají maloobchodní giganti k nákupnímu zážitku novou (a opravdu ne příliš vítanou) vrstvu: tlak časově omezeného parkování. Aktuálně u nás v tomto směru prošlapávají cestičku obchody Lidl a Ikea.

Společnost Lidl tak například zavedla ve svých prodejnách časový limit parkování na 90 minut. Toto rozhodnutí se vztahuje i na místa bez uzavřených parkovišť, což mnohým komplikuje proces parkování. Po příjezdu k prodejně jsou zákazníci povinni vystavit na palubovku parkovací hodiny (lze je získat přímo na pokladně), nastavit čas a ten si hlídat.

Nám nákup máte jen omezený čas

A do jakého časového okna se musíte vejít, Lidl jasně říká, že hodina a půl vám na nákup musí bohatě stačit (a příliš přitom nezohledňuje situace, kdy stojíte desítky minut třeba i jen ve frontě u pokladny – ne každý chce jít totiž s velkým nákupem třeba na tu samoobslužnou).

Foto: Pixabay

A co se stane, když tento čas překročíte? Za každou další hodinu zaplatíte poplatek – obvykle okolo 100 Kč (může se lišit podle jednotlivých prodejen). Dodržování tohoto opatření by měla kontrolovat Policie.

Na nákup nábytek delší čas

Přístup společnosti Ikea je sice velkorysejší, ale má také své nuance. Zákazníci tu mají k dispozici pětihodinové parkovací okno, které se přizpůsobuje obvykle delší době nakupování očekávané v jejich prodejnách. Překročení tohoto limitu byť o pouhých patnáct minut má však za následek zpoplatnění nejen doby navíc, ale celé doby, včetně počátečních pěti hodin, a to poplatkem 50 Kč za hodinu. Tomu se říká přívětivost, že?

 

Zdroj: https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/567997-neomezene-stani-u-obchodu-skoncilo-zakaznici-potrebuji-parkovaci-hodiny, https://www.kupi.cz/magazin/clanek/28059-parkovani-casovy-limit

Náhledové foto: Pixabay

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Populární články

BLOG

Další zákeřnost obchodů: Zákazníky vyhání | Cestování

728x90

Další zákeřnost obchodů: Zákazníkům dávají na nákup vymezený čas, poté je pokutují. V době, kdy se počítá každá minuta, přidávají maloobchodní giganti k nákupnímu zážitku novou (a opravdu ne příliš vítanou) vrstvu: tlak časově omezeného parkování. Aktuálně u nás v tomto směru prošlapávají cestičku obchody Lidl a Ikea.

Společnost Lidl tak například zavedla ve svých prodejnách časový limit parkování na 90 minut. Toto rozhodnutí se vztahuje i na místa bez uzavřených parkovišť, což mnohým komplikuje proces parkování. Po příjezdu k prodejně jsou zákazníci povinni vystavit na palubovku parkovací hodiny (lze je získat přímo na pokladně), nastavit čas a ten si hlídat.

Nám nákup máte jen omezený čas

A do jakého časového okna se musíte vejít, Lidl jasně říká, že hodina a půl vám na nákup musí bohatě stačit (a příliš přitom nezohledňuje situace, kdy stojíte desítky minut třeba i jen ve frontě u pokladny – ne každý chce jít totiž s velkým nákupem třeba na tu samoobslužnou).

Foto: Pixabay

A co se stane, když tento čas překročíte? Za každou další hodinu zaplatíte poplatek – obvykle okolo 100 Kč (může se lišit podle jednotlivých prodejen). Dodržování tohoto opatření by měla kontrolovat Policie.

Na nákup nábytek delší čas

Přístup společnosti Ikea je sice velkorysejší, ale má také své nuance. Zákazníci tu mají k dispozici pětihodinové parkovací okno, které se přizpůsobuje obvykle delší době nakupování očekávané v jejich prodejnách. Překročení tohoto limitu byť o pouhých patnáct minut má však za následek zpoplatnění nejen doby navíc, ale celé doby, včetně počátečních pěti hodin, a to poplatkem 50 Kč za hodinu. Tomu se říká přívětivost, že?

 

Zdroj: https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/567997-neomezene-stani-u-obchodu-skoncilo-zakaznici-potrebuji-parkovaci-hodiny, https://www.kupi.cz/magazin/clanek/28059-parkovani-casovy-limit

Náhledové foto: Pixabay

RELATED ARTICLES