Pondělí, 21 října, 2024
Google search engine
DomůElektronikaMobilyKdo toho prodá nejvíc? Řada vivo X200 měla rekordní prodeje za první...

Kdo toho prodá nejvíc? Řada vivo X200 měla rekordní prodeje za první víkend na trhu

728x90


 
vivo

  • Rodinka tří telefonů vivo X200 má za sebou teprve první víkend prodejů, ale už nyní jde pro značku o rekordní záležitost, které přinesla 2 miliardy juanů (6,5 milard korun).
  • To je zatím dvakrát více než za řadu X100 za první víkend, avšak nutno upozornit, že letos jsou telefony poprvé tři a cena dvou je vyšší než dříve.

V Číně je celkem běžné, že se výrobci telefonů okamžitě chlubí, když se jim povede pokořit nějaké rekordy prodejů. Nedávno to bylo třeba Xiaomi s rodinkou Redmi Note 14, která byla na cestě za nejpopulárnějšími telefony letošního roku vůbec, co se čínského trhu týče. Nyní se však může chlubit vivo s prodeji svých vlajkových telefonů za první víkend na domacím trhu. 

Zatímco loni se výrobce chlubil, že řada X100 vydělala v Číně za první víkend přes 1 miliardu juanů, tak letos jsme na tom dvakrát lépe. Řada X200 údajně překonala už nyní 2 miliardy juanů (6,5 miliardy korun) a stala se velice rychle nejlepším startem v historii vivo. Zároveň značka láme své rekordy v mnoha obchodech, co se vlajkové třídy zařízení týče. Očividně se povedlo řadě X200 zákazníky pořádně zaujmout a rozhodně pomáhá také letos posílení o třetí model Pro mini. Přičemž oba Pro modely jsou dražší než loňské jediné X100 Pro. Nelze se tedy úplně divit vyššímu výdělku.

Zároveň se díváme na hozenou rukavici pro OPPO, jež představí vlastní vlajkovou řadu Find X8 za tři dny. Nutno ovšem říct, že tam budou jen dva telefony a OPPO v Číně úplně nemá na popularitu vivo. Tím nejlepším poměřením popularity bude následně až Xiaomi 15 a Xiaomi 15 Pro. Opět se díváme jen na dva telefony v nabídce proti třem, avšak nutno říct, že je už nyní Xiaomi 15 často jedním z deseti nejpopulárnějších témat na čínské sociální síti Weibo, byť výrobce ani oficiálně nic neukázal a ostatní představují své vlajky. I tento víkend bylo Xiaomi 15 v TOP 10 tématech, zatímco vivo ani OPPO se tam nedostaly. Byť se telefony oficiálně ukázaly.  

Xiaomi získává zkrátka v Číně v pozadí páru (i když historicky je na domácím trhu slabší značkou) a uvidíme, zda se mu povede navázat na velký úspěch Xiaomi 14. Karty může ovšem následně pořádně zamíchat také řada Honor Magic7. Honor je v Číně na raketovém vzestupu, jelikož se veze stále na spojením s Huawei, který je po letech extrémně populární a žádaný. A když k tomu přidáme, že řada Magic7 se má skládat hned z 5 modelů, a řada z nich je dost nákladná, tak má Honor opět velký potenciál na největší prodeje letoška. Zkrátka probíhají v Číně nyní velké závody o pozornost zákazníků, kterým není cizí kupovat díky vysokým příjmům hned několik vlajek od různých značek najednou. Reálně tedy nemá zas tak velké procento obyvatel vlajkové telefony, jak se může podle prodejů všech výrobců zdát, ale malé procent bohatých dokáže pořádně hnout s prodeji. Zajímavé bude také příští rok sledovat, jaký rozdíl bude v poptávce mezi čínským a globálním publikem. Kdo bude nejpopulárně v Číně a kdo globálně? 

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Populární články

BLOG

Kdo toho prodá nejvíc? Řada vivo X200 měla rekordní prodeje za první víkend na trhu

728x90


 
vivo

  • Rodinka tří telefonů vivo X200 má za sebou teprve první víkend prodejů, ale už nyní jde pro značku o rekordní záležitost, které přinesla 2 miliardy juanů (6,5 milard korun).
  • To je zatím dvakrát více než za řadu X100 za první víkend, avšak nutno upozornit, že letos jsou telefony poprvé tři a cena dvou je vyšší než dříve.

V Číně je celkem běžné, že se výrobci telefonů okamžitě chlubí, když se jim povede pokořit nějaké rekordy prodejů. Nedávno to bylo třeba Xiaomi s rodinkou Redmi Note 14, která byla na cestě za nejpopulárnějšími telefony letošního roku vůbec, co se čínského trhu týče. Nyní se však může chlubit vivo s prodeji svých vlajkových telefonů za první víkend na domacím trhu. 

Zatímco loni se výrobce chlubil, že řada X100 vydělala v Číně za první víkend přes 1 miliardu juanů, tak letos jsme na tom dvakrát lépe. Řada X200 údajně překonala už nyní 2 miliardy juanů (6,5 miliardy korun) a stala se velice rychle nejlepším startem v historii vivo. Zároveň značka láme své rekordy v mnoha obchodech, co se vlajkové třídy zařízení týče. Očividně se povedlo řadě X200 zákazníky pořádně zaujmout a rozhodně pomáhá také letos posílení o třetí model Pro mini. Přičemž oba Pro modely jsou dražší než loňské jediné X100 Pro. Nelze se tedy úplně divit vyššímu výdělku.

Zároveň se díváme na hozenou rukavici pro OPPO, jež představí vlastní vlajkovou řadu Find X8 za tři dny. Nutno ovšem říct, že tam budou jen dva telefony a OPPO v Číně úplně nemá na popularitu vivo. Tím nejlepším poměřením popularity bude následně až Xiaomi 15 a Xiaomi 15 Pro. Opět se díváme jen na dva telefony v nabídce proti třem, avšak nutno říct, že je už nyní Xiaomi 15 často jedním z deseti nejpopulárnějších témat na čínské sociální síti Weibo, byť výrobce ani oficiálně nic neukázal a ostatní představují své vlajky. I tento víkend bylo Xiaomi 15 v TOP 10 tématech, zatímco vivo ani OPPO se tam nedostaly. Byť se telefony oficiálně ukázaly.  

Xiaomi získává zkrátka v Číně v pozadí páru (i když historicky je na domácím trhu slabší značkou) a uvidíme, zda se mu povede navázat na velký úspěch Xiaomi 14. Karty může ovšem následně pořádně zamíchat také řada Honor Magic7. Honor je v Číně na raketovém vzestupu, jelikož se veze stále na spojením s Huawei, který je po letech extrémně populární a žádaný. A když k tomu přidáme, že řada Magic7 se má skládat hned z 5 modelů, a řada z nich je dost nákladná, tak má Honor opět velký potenciál na největší prodeje letoška. Zkrátka probíhají v Číně nyní velké závody o pozornost zákazníků, kterým není cizí kupovat díky vysokým příjmům hned několik vlajek od různých značek najednou. Reálně tedy nemá zas tak velké procento obyvatel vlajkové telefony, jak se může podle prodejů všech výrobců zdát, ale malé procent bohatých dokáže pořádně hnout s prodeji. Zajímavé bude také příští rok sledovat, jaký rozdíl bude v poptávce mezi čínským a globálním publikem. Kdo bude nejpopulárně v Číně a kdo globálně? 

RELATED ARTICLES