Čtvrtek, 19 září, 2024
Google search engine
DomůEkonomikaProč na konci léta padají trhy?

Proč na konci léta padají trhy?

728x90

Vítejte u nového vydání investičního newsletteru! Září je pověstný měsíc, kdy se trhům historicky nedaří. Známý „september effect“ se projevil i letos. V dnešním čísle se podíváme na historii takzvaného zářijového efektu a pevně věřím, že vám newsletter pomůže překonat podprůměrné tržní dny! Pěkné čtení.

Stručně 📻

Na trhu s oblečením vládnou výrobci konfekce, luxusu se nedaří

Nedávná analýza poskytovatele finančních služeb eToro ukazuje, že po několika letech slabších výsledků zažívají konfekční značky výrazné oživení a nyní překonávají své luxusní protějšky. Zatímco akcie konfekčních značek vzrostly za poslední rok o 11 procent, akcie luxusních značek zaznamenaly pokles o osm procent. Tento trend je částečně způsoben tím, že konfekční značky těží z klesající inflace a zmírnění tlaku na životní náklady. Firmy jako Inditex a Next dosáhly silných výsledků hospodaření. Na druhé straně luxusní značky čelí problémům způsobeným zpomalující poptávkou v Číně, což se odráží na výsledcích významných hráčů jako LVMH a Hermès. S blížící se sezónou módních přehlídek a týdnů módy v Evropě tato data naznačují zajímavý posun v dynamice trhu, kdy konfekční segment, dříve méně výkonný, nyní vykazuje silnější růst než tradičně dominantní luxusní módní značky.

Přihlaste se k odběru newsletterů na e15

Chcete pokračovat ve čtení tohoto nebo dalších newsletterů z tvorby e15. Přihlaste se k jejich odběru a budete je pravidelně dostávat do své e-mailové schránky. Čtete newslettery raději u nás na webu? Zaregistrujte se prosím níže.

Pokračujte ve čtení vytvořením bezplatného účtu nebo přihlášením

Pokračovat

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Populární články

BLOG

Proč na konci léta padají trhy?

728x90

Vítejte u nového vydání investičního newsletteru! Září je pověstný měsíc, kdy se trhům historicky nedaří. Známý „september effect“ se projevil i letos. V dnešním čísle se podíváme na historii takzvaného zářijového efektu a pevně věřím, že vám newsletter pomůže překonat podprůměrné tržní dny! Pěkné čtení.

Stručně 📻

Na trhu s oblečením vládnou výrobci konfekce, luxusu se nedaří

Nedávná analýza poskytovatele finančních služeb eToro ukazuje, že po několika letech slabších výsledků zažívají konfekční značky výrazné oživení a nyní překonávají své luxusní protějšky. Zatímco akcie konfekčních značek vzrostly za poslední rok o 11 procent, akcie luxusních značek zaznamenaly pokles o osm procent. Tento trend je částečně způsoben tím, že konfekční značky těží z klesající inflace a zmírnění tlaku na životní náklady. Firmy jako Inditex a Next dosáhly silných výsledků hospodaření. Na druhé straně luxusní značky čelí problémům způsobeným zpomalující poptávkou v Číně, což se odráží na výsledcích významných hráčů jako LVMH a Hermès. S blížící se sezónou módních přehlídek a týdnů módy v Evropě tato data naznačují zajímavý posun v dynamice trhu, kdy konfekční segment, dříve méně výkonný, nyní vykazuje silnější růst než tradičně dominantní luxusní módní značky.

Přihlaste se k odběru newsletterů na e15

Chcete pokračovat ve čtení tohoto nebo dalších newsletterů z tvorby e15. Přihlaste se k jejich odběru a budete je pravidelně dostávat do své e-mailové schránky. Čtete newslettery raději u nás na webu? Zaregistrujte se prosím níže.

Pokračujte ve čtení vytvořením bezplatného účtu nebo přihlášením

Pokračovat

RELATED ARTICLES