Středa, 23 října, 2024
Google search engine
DomůEkonomikaMédia čeká revoluce, a čím bude větší, tím lépe, říká Šmuclerová

Média čeká revoluce, a čím bude větší, tím lépe, říká Šmuclerová

728x90

Dalším hostem podcastu Business Club byla Libuše Šmuclerová, předsedkyně dozorčí rady mediálního domu Czech News Center. Epizoda vznikla během konference Shifts, kterou pořádal deník e15 a jejímž hlavním mottem bylo „Back to Growth“. Vrátit se k růstu chtějí také média, která zatím marně hledají způsob, jak se prosadit v digitálním prostředí. Šmuclerová v podcastu představila hlavní výzvy, kterým média dnes čelí, a nabídla strategie, jak mohou znovu dosáhnout růstu.

Média dnes musí soupeřit s technologickými giganty, jako jsou Google a Meta, kteří díky pokročilým algoritmům a personalizaci obsahu ovládají online inzertní trh. Tradiční média podle Šmuclerové potřebují najít způsob, jak této konkurenci čelit, a zaměřit se na poskytování hlubších a kvalitnějších informací, které mají pro čtenáře skutečnou hodnotu. Růst médií podle ní vyžaduje návrat ke kořenům a zaměření na obsah s přidanou hodnotou a analýzami.

Aby se tak stalo, musí média nejdřív technologicky „přezbrojit“, což bude vyžadovat obrovské investice do technologií a vzdělávání zaměstnanců. Média musí rychle reagovat na technologické změny a využívat nástroje, jako je umělá inteligence, aby zlepšila obsah a posílila svou konkurenceschopnost. Klíčovým úkolem také zůstává oslovit mladší generace, které preferují multimediální formáty a očekávají zábavný, ale zároveň přínosný obsah. Právě inovace budou podle Šmuclerové zásadní pro to, aby se média mohla vrátit k růstu.

Pokud vás zajímá více o výzvách a budoucnosti médií, nenechte si ujít celý rozhovor s Libuší Šmuclerovou v podcastu Business Club, dostupný na Spotify a Apple Podcasts. 

(V podcastu byla Libuše Šmuclerová nesprávně představena jako předsedkyně představenstva, správně je však předsedkyní dozorčí rady.)

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Populární články

BLOG

Média čeká revoluce, a čím bude větší, tím lépe, říká Šmuclerová

728x90

Dalším hostem podcastu Business Club byla Libuše Šmuclerová, předsedkyně dozorčí rady mediálního domu Czech News Center. Epizoda vznikla během konference Shifts, kterou pořádal deník e15 a jejímž hlavním mottem bylo „Back to Growth“. Vrátit se k růstu chtějí také média, která zatím marně hledají způsob, jak se prosadit v digitálním prostředí. Šmuclerová v podcastu představila hlavní výzvy, kterým média dnes čelí, a nabídla strategie, jak mohou znovu dosáhnout růstu.

Média dnes musí soupeřit s technologickými giganty, jako jsou Google a Meta, kteří díky pokročilým algoritmům a personalizaci obsahu ovládají online inzertní trh. Tradiční média podle Šmuclerové potřebují najít způsob, jak této konkurenci čelit, a zaměřit se na poskytování hlubších a kvalitnějších informací, které mají pro čtenáře skutečnou hodnotu. Růst médií podle ní vyžaduje návrat ke kořenům a zaměření na obsah s přidanou hodnotou a analýzami.

Aby se tak stalo, musí média nejdřív technologicky „přezbrojit“, což bude vyžadovat obrovské investice do technologií a vzdělávání zaměstnanců. Média musí rychle reagovat na technologické změny a využívat nástroje, jako je umělá inteligence, aby zlepšila obsah a posílila svou konkurenceschopnost. Klíčovým úkolem také zůstává oslovit mladší generace, které preferují multimediální formáty a očekávají zábavný, ale zároveň přínosný obsah. Právě inovace budou podle Šmuclerové zásadní pro to, aby se média mohla vrátit k růstu.

Pokud vás zajímá více o výzvách a budoucnosti médií, nenechte si ujít celý rozhovor s Libuší Šmuclerovou v podcastu Business Club, dostupný na Spotify a Apple Podcasts. 

(V podcastu byla Libuše Šmuclerová nesprávně představena jako předsedkyně představenstva, správně je však předsedkyní dozorčí rady.)

RELATED ARTICLES