Středa, 23 října, 2024
Google search engine
DomůEkonomikaAero navýší produkci dílů pro Airbus. Vyrábí náběžné hrany křídel

Aero navýší produkci dílů pro Airbus. Vyrábí náběžné hrany křídel

728x90


Letadlo Airbus A220. Náběžné hrany křídel pro toto letadlo vyrábí Aero Vodochody.


| foto: Profimedia.cz

Airbus A220 je dopravní letadlo s jednou uličkou (“narrowbody“) pro 100 až 150 cestujících využívané na krátké a střední vzdálenosti. „Po těchto dopravních letounech je v současné době ve světě obrovská poptávka čítající vyšší stovky kusů, což je zároveň i skvělá zpráva a příležitost pro Aero na minimálně deset let,“ uvedl v tiskové zprávě prezident Aera Viktor Sotona. Dodal, že už na konci loňského roku se podařilo Aeru vyrobit za dva měsíce 17 náběžných hran, což splnilo očekávání odběratele ohledně navýšení výroby.

Náběžná hrana křídla pro A220 je dlouhá 17 metrů a složená z téměř tří tisíc částí. Aero se podílelo i na jejím vývoji a od roku 2011 do současnosti v podniku vzniklo více než 370 náběžných hran.

„S ohledem na stále se zvyšující poptávku po letounech A220 a rostoucí množství objednávek Airbusu od finálních zákazníků lze očekávat požadavek v dalších letech na zvýšení produkce Aero i nad dnešních rekordních sto náběžných hran ročně,“ doplnil ředitel výrobních programů Aera Michal Krofta. Podle něj to bude pro společnost znamenat další zvýšení potenciálu programu a zároveň výzvu udržet si postavení takzvaného single source dodavatele (tedy jediného dodavatele) v budoucnu.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Populární články

BLOG

Aero navýší produkci dílů pro Airbus. Vyrábí náběžné hrany křídel

728x90


Letadlo Airbus A220. Náběžné hrany křídel pro toto letadlo vyrábí Aero Vodochody.


| foto: Profimedia.cz

Airbus A220 je dopravní letadlo s jednou uličkou (“narrowbody“) pro 100 až 150 cestujících využívané na krátké a střední vzdálenosti. „Po těchto dopravních letounech je v současné době ve světě obrovská poptávka čítající vyšší stovky kusů, což je zároveň i skvělá zpráva a příležitost pro Aero na minimálně deset let,“ uvedl v tiskové zprávě prezident Aera Viktor Sotona. Dodal, že už na konci loňského roku se podařilo Aeru vyrobit za dva měsíce 17 náběžných hran, což splnilo očekávání odběratele ohledně navýšení výroby.

Náběžná hrana křídla pro A220 je dlouhá 17 metrů a složená z téměř tří tisíc částí. Aero se podílelo i na jejím vývoji a od roku 2011 do současnosti v podniku vzniklo více než 370 náběžných hran.

„S ohledem na stále se zvyšující poptávku po letounech A220 a rostoucí množství objednávek Airbusu od finálních zákazníků lze očekávat požadavek v dalších letech na zvýšení produkce Aero i nad dnešních rekordních sto náběžných hran ročně,“ doplnil ředitel výrobních programů Aera Michal Krofta. Podle něj to bude pro společnost znamenat další zvýšení potenciálu programu a zároveň výzvu udržet si postavení takzvaného single source dodavatele (tedy jediného dodavatele) v budoucnu.

RELATED ARTICLES