Neděle, 8 září, 2024
Google search engine
DomůZpravodajstvíŘetězci McDonald’s klesly tržby poprvé po více než třech letech

Řetězci McDonald’s klesly tržby poprvé po více než třech letech

Americkému řetězci restaurací rychlého občerstvení McDonald’s ve druhém čtvrtletí klesly celosvětové tržby meziročně o jedno procento. Společnost to oznámila v tiskové zprávě. Jde o první pokles od konce roku 2020, kdy byly v řadě zemí zavřené restaurace i obchody kvůli pandemii covidu-19. Negativně se na tržbách podepsala slabší poptávka v Číně i dopady války na Blízkém východě, uvedla firma.

Čistý zisk společnosti klesl o 12 procent na více než dvě miliardy USD (46,9 miliardy Kč).

Konflikt mezi Izraelem a teroristickým hnutím Hamás se projevuje voláním po bojkotu restaurací McDonald’s mezi zákazníky na Blízkém východě, ale i v západních zemích včetně USA. Aktivisté kritizují, že společnost nadále působí na izraelském trhu a rozlítila je akce ze začátku války, kdy tamní franšíza nabízela izraelským vojákům občerstvení zdarma. McDonald’s krátce na to svoji franšízu odkoupil.

Přetrvávající inflace nutí spotřebitele s nižšími příjmy přecházet k cenově dostupnějším možnostem, informuje Reuters. To vedlo řetězce rychlého občerstvení, jako je McDonald’s, k zaměření se na výhodné nabídky, aby si udržely návštěvnost zákazníků.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Populární články

BLOG

Řetězci McDonald’s klesly tržby poprvé po více než třech letech

Americkému řetězci restaurací rychlého občerstvení McDonald’s ve druhém čtvrtletí klesly celosvětové tržby meziročně o jedno procento. Společnost to oznámila v tiskové zprávě. Jde o první pokles od konce roku 2020, kdy byly v řadě zemí zavřené restaurace i obchody kvůli pandemii covidu-19. Negativně se na tržbách podepsala slabší poptávka v Číně i dopady války na Blízkém východě, uvedla firma.

Čistý zisk společnosti klesl o 12 procent na více než dvě miliardy USD (46,9 miliardy Kč).

Konflikt mezi Izraelem a teroristickým hnutím Hamás se projevuje voláním po bojkotu restaurací McDonald’s mezi zákazníky na Blízkém východě, ale i v západních zemích včetně USA. Aktivisté kritizují, že společnost nadále působí na izraelském trhu a rozlítila je akce ze začátku války, kdy tamní franšíza nabízela izraelským vojákům občerstvení zdarma. McDonald’s krátce na to svoji franšízu odkoupil.

Přetrvávající inflace nutí spotřebitele s nižšími příjmy přecházet k cenově dostupnějším možnostem, informuje Reuters. To vedlo řetězce rychlého občerstvení, jako je McDonald’s, k zaměření se na výhodné nabídky, aby si udržely návštěvnost zákazníků.

RELATED ARTICLES