Sobota, 6 července, 2024
Google search engine
DomůZpravodajstvíAdobe mění pravidla. Lidé se bouří, že na jejich práci potrénuje AI

Adobe mění pravidla. Lidé se bouří, že na jejich práci potrénuje AI

Uživatelé produktů od softwarové společnosti Adobe, mezi které patří nejznámější Photoshop a řada dalších, dostali před nedávnem oznámení, po kterém se strhla vlna kritiky.

Vedoucí produktového oddělení Scott Belsky připustil, že společnost „mohla být v aktualizovaných smluvních podmínkách jasnější“.

Za tímto účelem společnost slíbila, že přepracuje smluvní podmínky s použitím „srozumitelnějšího jazyka a příkladů, které zákazníkům pomohou pochopit, co podmínky znamenají a proč je máme,“ napsala společnost.

Společnost Adobe si nepomohla ani tím, že 6. června vydala aktualizaci podmínek bez jakéhokoli vysvětlení. Omluva přišla až o čtyři dny později přes X (dříve Twitter). „Váš obsah je váš a nikdy nebude použit k trénování generativního nástroje umělé inteligence. Generativní umělou inteligenci na obsahu zákazníků netrénujeme,“ uvedla společnost v tiskové zprávě.

Akcie technologické firmy dosáhly nedávno největšího růstu za poslední čtyři roky. Podle Bloombergu Adobe předpověděla zvýšení popularity svých produktů založených na umělé inteligenci.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Populární články

BLOG

Adobe mění pravidla. Lidé se bouří, že na jejich práci potrénuje AI

Uživatelé produktů od softwarové společnosti Adobe, mezi které patří nejznámější Photoshop a řada dalších, dostali před nedávnem oznámení, po kterém se strhla vlna kritiky.

Vedoucí produktového oddělení Scott Belsky připustil, že společnost „mohla být v aktualizovaných smluvních podmínkách jasnější“.

Za tímto účelem společnost slíbila, že přepracuje smluvní podmínky s použitím „srozumitelnějšího jazyka a příkladů, které zákazníkům pomohou pochopit, co podmínky znamenají a proč je máme,“ napsala společnost.

Společnost Adobe si nepomohla ani tím, že 6. června vydala aktualizaci podmínek bez jakéhokoli vysvětlení. Omluva přišla až o čtyři dny později přes X (dříve Twitter). „Váš obsah je váš a nikdy nebude použit k trénování generativního nástroje umělé inteligence. Generativní umělou inteligenci na obsahu zákazníků netrénujeme,“ uvedla společnost v tiskové zprávě.

Akcie technologické firmy dosáhly nedávno největšího růstu za poslední čtyři roky. Podle Bloombergu Adobe předpověděla zvýšení popularity svých produktů založených na umělé inteligenci.

RELATED ARTICLES