Uživatelé produktů od softwarové společnosti Adobe, mezi které patří nejznámější Photoshop a řada dalších, dostali před nedávnem oznámení, po kterém se strhla vlna kritiky.
Vedoucí produktového oddělení Scott Belsky připustil, že společnost „mohla být v aktualizovaných smluvních podmínkách jasnější“.
Za tímto účelem společnost slíbila, že přepracuje smluvní podmínky s použitím „srozumitelnějšího jazyka a příkladů, které zákazníkům pomohou pochopit, co podmínky znamenají a proč je máme,“ napsala společnost.
Společnost Adobe si nepomohla ani tím, že 6. června vydala aktualizaci podmínek bez jakéhokoli vysvětlení. Omluva přišla až o čtyři dny později přes X (dříve Twitter). „Váš obsah je váš a nikdy nebude použit k trénování generativního nástroje umělé inteligence. Generativní umělou inteligenci na obsahu zákazníků netrénujeme,“ uvedla společnost v tiskové zprávě.
Akcie technologické firmy dosáhly nedávno největšího růstu za poslední čtyři roky. Podle Bloombergu Adobe předpověděla zvýšení popularity svých produktů založených na umělé inteligenci.