Pondělí, 22 července, 2024
Google search engine
DomůMagazínRealitySprávně nastavená cena urychlí prodej nemovitosti

Správně nastavená cena urychlí prodej nemovitosti

728x90

5.3.2014 – Poptávka po nemovitostech se v České republice za posledních pět let snížila. Tuto skutečnost si plně uvědomují nejen prodávající, ale i kupující. Jen ve výjimečných případech se zájemce nezeptá na slevu z původní ceny nemovitosti. Pokud si je realitní makléř jistý, že se stavba prodá, tak se slevou zpravidla nesouhlasí. Na druhou stranu, u hůře prodejných objektů bývá snížení ceny tím správným stimulem pro realizaci prodeje. V poslední době se toto stalo téměř každodenním koloritem.

Mnohé realitní kanceláře pravidelně proškolují své realitní makléře tak, aby uměli dobře stanovit kupní cenu. Důvodem je prodej nemovitosti v termínu zadaném klientem. Pokud chce totiž prodávající za svoji nemovitost nesmyslně vysokou cenu, tak ji zkušený makléř, který vidí nereálné podmínky, do nabídky nevezme. A to i za cenu, že půjde potenciální klient ke konkurenci.

Zejména realitní makléři s mnoholetou zkušeností tvrdí, že reality nejsou ani tak o velkém počtu nemovitostí, ale o referencích spokojených klientů. Umění prodeje je primárně uměním dobrého náboru, na což mnoho makléřů stále zapomíná a přijímá nemovitosti proto, aby byly „plné vývěsky.“ Běžně se můžete setkat s makléřem, který nabízí jen několik málo realit a je přitom spokojený. Umí totiž nastavit správnou cenu, díky čemuž nemá problém s následným prodejem. Navíc neutrácí zbytečně za inzerci předražených nemovitostí.

S rostoucími náklady realitních kanceláří a zvyšujícími se požadavky klientů se stále více makléřů snaží o maximální efektivitu vynaložených prostředků. Inzerce v některých realitních časopisech je stále velmi nákladná, a proč propagovat nemovitosti, které jsou předražené. Mnohem lepší je tyto finanční prostředky ušetřit a investovat jiným způsobem. Velmi efektivní jsou zpravidla rodinné realitní kanceláře s dlouholetou tradicí. Mají většinou do padesáti nabídek. Ceny jsou nastaveny rozumně, proto nemají nouzi o kupující.

Lucie Mazáčová

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Populární články

BLOG

Správně nastavená cena urychlí prodej nemovitosti

728x90

5.3.2014 – Poptávka po nemovitostech se v České republice za posledních pět let snížila. Tuto skutečnost si plně uvědomují nejen prodávající, ale i kupující. Jen ve výjimečných případech se zájemce nezeptá na slevu z původní ceny nemovitosti. Pokud si je realitní makléř jistý, že se stavba prodá, tak se slevou zpravidla nesouhlasí. Na druhou stranu, u hůře prodejných objektů bývá snížení ceny tím správným stimulem pro realizaci prodeje. V poslední době se toto stalo téměř každodenním koloritem.

Mnohé realitní kanceláře pravidelně proškolují své realitní makléře tak, aby uměli dobře stanovit kupní cenu. Důvodem je prodej nemovitosti v termínu zadaném klientem. Pokud chce totiž prodávající za svoji nemovitost nesmyslně vysokou cenu, tak ji zkušený makléř, který vidí nereálné podmínky, do nabídky nevezme. A to i za cenu, že půjde potenciální klient ke konkurenci.

Zejména realitní makléři s mnoholetou zkušeností tvrdí, že reality nejsou ani tak o velkém počtu nemovitostí, ale o referencích spokojených klientů. Umění prodeje je primárně uměním dobrého náboru, na což mnoho makléřů stále zapomíná a přijímá nemovitosti proto, aby byly „plné vývěsky.“ Běžně se můžete setkat s makléřem, který nabízí jen několik málo realit a je přitom spokojený. Umí totiž nastavit správnou cenu, díky čemuž nemá problém s následným prodejem. Navíc neutrácí zbytečně za inzerci předražených nemovitostí.

S rostoucími náklady realitních kanceláří a zvyšujícími se požadavky klientů se stále více makléřů snaží o maximální efektivitu vynaložených prostředků. Inzerce v některých realitních časopisech je stále velmi nákladná, a proč propagovat nemovitosti, které jsou předražené. Mnohem lepší je tyto finanční prostředky ušetřit a investovat jiným způsobem. Velmi efektivní jsou zpravidla rodinné realitní kanceláře s dlouholetou tradicí. Mají většinou do padesáti nabídek. Ceny jsou nastaveny rozumně, proto nemají nouzi o kupující.

Lucie Mazáčová

RELATED ARTICLES