Čtvrtek, 11 července, 2024
Google search engine
DomůElektronikaMobilyXiaomi začalo prodávat elektromobil, je levnější než Tesla i za cenu prodělku...

Xiaomi začalo prodávat elektromobil, je levnější než Tesla i za cenu prodělku | fDrive.cz

728x90

Společnost Xiaomi začala ve čtvrtek přijímat objednávky na svůj první elektromobil Xiaomi SU7, který se už blýskl špičkovými technologiemi a výstředním designem. A podařilo se jí překvapit podruhé; pětimetrové auto vyšší střední třídy, doslova našlapané výbavou, prodává levněji, než Tesla svůj o třídu menší Model 3. Jak se nechal při prezentaci slyšet zakladatel společnosti Lei Jun, bude to i za cenu, že Xiaomi na něm nebude vydělávat. V Evropě se podobné praktice říká dumping a je trestná, ovšem Čína, ovládaná dotacemi a všemocnou komunistickou stranou, zřejmě zůstává zemí neomezených možností. Aspoň tedy pro ty, kteří přijmou její pravidla hry.

Přečtěte si také

Xiaomi SU7. Z nuly rovnou do rekordu

Xiaomi SU7 se prodává ve třech verzích pohonu, přičemž i ta nejvýkonnější, SU7 Max AWD s výkonem 673 koní a zrychlením z klidu na 100 km/h za 2,8 s, se prodává v přepočtu za méně než milion korun (990 tisíc korun). Základní třísetkoňová zadokolka s LFP baterií a zrychlením 0–100 km/h za 5,3 s pak vyjde na 700 tisíc korun. Mezi ně se ještě vejde zadokolka Pro s větší baterií, naceněná na 800 tisíc korun. Během prvních 27 minut podle AP automobilka nasbírala 50 000 objednávek.

Přečtěte si také

Xiaomi SU7 Max naživo: elektrické, blankytně modré a s ultimátní technikou – Včetně videa

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Populární články

BLOG

Xiaomi začalo prodávat elektromobil, je levnější než Tesla i za cenu prodělku | fDrive.cz

728x90

Společnost Xiaomi začala ve čtvrtek přijímat objednávky na svůj první elektromobil Xiaomi SU7, který se už blýskl špičkovými technologiemi a výstředním designem. A podařilo se jí překvapit podruhé; pětimetrové auto vyšší střední třídy, doslova našlapané výbavou, prodává levněji, než Tesla svůj o třídu menší Model 3. Jak se nechal při prezentaci slyšet zakladatel společnosti Lei Jun, bude to i za cenu, že Xiaomi na něm nebude vydělávat. V Evropě se podobné praktice říká dumping a je trestná, ovšem Čína, ovládaná dotacemi a všemocnou komunistickou stranou, zřejmě zůstává zemí neomezených možností. Aspoň tedy pro ty, kteří přijmou její pravidla hry.

Přečtěte si také

Xiaomi SU7. Z nuly rovnou do rekordu

Xiaomi SU7 se prodává ve třech verzích pohonu, přičemž i ta nejvýkonnější, SU7 Max AWD s výkonem 673 koní a zrychlením z klidu na 100 km/h za 2,8 s, se prodává v přepočtu za méně než milion korun (990 tisíc korun). Základní třísetkoňová zadokolka s LFP baterií a zrychlením 0–100 km/h za 5,3 s pak vyjde na 700 tisíc korun. Mezi ně se ještě vejde zadokolka Pro s větší baterií, naceněná na 800 tisíc korun. Během prvních 27 minut podle AP automobilka nasbírala 50 000 objednávek.

Přečtěte si také

Xiaomi SU7 Max naživo: elektrické, blankytně modré a s ultimátní technikou – Včetně videa

RELATED ARTICLES