Když se řekne Seznam, většině lidí se asi vybaví vyhledávač, email nebo mapy.cz. Trochu v pozadí už zůstává význam Seznamu jako distribučního uzlu, přes který proudí velká část českého mediálního obsahu. Přes tři miliony návštěvníků si na domovské stránce Seznamu každý den prohlíží texty z více než čtyř stovek partnerských webů.
Když k tomu přidáte vlastnictví dvou nejčtenějších zpravodajských webů v Česku, vyjde z toho docela silný atomový kufřík, do kterého v dalším díle podcastu Business Club nahlédl redaktor e15 Jakub Zelenka.
Seznam.cz, založený Ivo Lukačovičem v roce 1996, se za třicet let existence stal jedním z předních hráčů na českém internetovém trhu. Původně malý projekt z garáže rychle expandoval a dnes nabízí široké spektrum služeb včetně vyhledávače, zpravodajských portálů a komunikačních aplikací, jako je email nebo chystaný Seznam Messenger. Firma se dokázala adaptovat a díky tomu si zachovat konkurenceschopnost na trhu, kterému jinde ve světě totálně dominuje Google.
Jak funguje distribuční uzel Seznamu? Jak se česká internetová jednička připravuje na konec cookies třetích stran? A co to znamená pro média a uživatele? Nejen to se dozvíte v další epizodě podcastu Business Club.